Chì ci hè a diffarenza trà lipstick è lip bam?

Lipsticks è lip balms sò assai diffirenti in quantu à i metudi di applicazione, formule di ingredienti,prucessi di pruduzzione, è l'evoluzione storica.

icoPrima di tuttu, parlemu di a principal diferenza trà lipstick è lipstick.

A funzione principale di lipstick hè di moisturize, è pò ancu ghjucà un certu rolu protettivu.In generale, u lipstick serà appiicatu quandu i labbra sò relativamente secchi.Lipstick pò ancu esse appiicatu à u sonnu, è l'effettu moisturizing serà megliu cà durante u ghjornu.Tuttavia, ci sò ancu lipsticks culurite.Havi l'effettu di u culore di labbra luminosu, ma l'effettu ùn hè micca cusì ovvi cum'è lipstick.

A funzione principale di lipstick hè di cambià u culore di labbra, è di sicuru hà ancu un certu effettu moisturizing.In ogni casu, ùn hè micca bonu cum'è lipstick, cusì certi persone utilizanu lipstick cum'è primer prima di usà lipstick.

nutizie 1 (2)
nutizie 1 (1)

icoParlemu di a diffarenza trà a formula di lipstick è lip balm.
Per ottene un effettu idratante megliu, i balsami di labbra generalmente utilizanu ingredienti oleosi, è ancu vaselina, cera, etc. Allora vi parerà relativamente grassu quandu hè appiicatu nantu à i labbra.
L'ingredienti in u lipstick aghjunghjenu ancu spezie è aromi à a basa di cera di u lipstick.A struttura hè ancu un pocu più dura è secca cà un balsamo per i labbra.Ùn solu pò cambià u culore di labbra, ma ancu fà i labbra cù fragranza.

nutizie 2 (1)
nutizie 2 (2)

icoIn quantu à u prucessu di produzzione di rossetto è balsamo per labbra, GIENICOS hà una grande voce.Perchè simu bè à pruducemacchine di rossettoèmacchine per baume à labbrain listessu tempu.

icoAllora chì hè a storia di sviluppu di lipstick è lip balm?
Parlemu prima di lipstick.In u 3500 aC, l'omu hà cuminciatu à aduprà qualchi minerali culurati è pigmenti vegetali nantu à i guanciali è i labbra per ottene u scopu di bellezza, prima i Sumeri, dopu l'Egiziani, Siriani, Babilonesi, Persiani, Grechi è Rumani. bottiglia di legnu culurita, verdura è una mistura di polpa è lardo.Per a bellezza di i labbra, sicondu i registri storichi, in u 1895, a Francia avia un lipstick rossu chjamatu Pomad en Baton chì cuntene sevu è cera d'api.À quellu tempu, i lipsticks eranu liquidi o crema, è eranu imballati in scatuli.Principalmente cochiniglia, una soluzione alcalina di carmine.À a fini di u 19u seculu, i coloranti organici sò stati sviluppati è seguitu da eosina (tetrabromofluorescein) versu 1915-1920.È in u 1929, apparsu u cuntainer di rossetto à viti, principiendu a formula è a pruduzzione moderna di rossetto.

Parlemu di l'evuluzione storica di u balsamo per i labbra. Storia di u balsamo per i labbra Già in l'anticu Egittu, in Grecia è in Roma, e donne avianu digià usatu qualchi pigmenti minerali o vegetali rossi nantu à e so guance è labbra per ottene bellezza.In Cina, cum'è u periodu di i Tre Regni, u scrittore Cao Zhi hà descrittu a bellezza di e donne in u so "Luo Shen Fu" cù a frasa "Dan labbra sò brillanti fora, i denti bianchi sò freschi in l'internu ...".Da a dinastia Tang, e donne sapianu cumu utilizà pigmenti naturali per abbellisce e so labbra.

Prima di u principiu di u 20u seculu, a ghjente di solitu mischjava purè di pepino è succo di rosa per fà lipsticks liquidi o cremosi, chì sò stati imballati in scatuli per l'usu più tardi, ma l'usu è a preservazione eranu luntanu da esse cusì convenientu cum'è avà.Finu à u 1917, u lipstick fattu di oliu è cera in una forma cilindrica è un pacchettu di viti era dispunibule, è era assai populari perchè era assai còmuda d'utilizà è di almacenà.In u 1938, i spazzole di labbra fatti di capelli di marta sò diventati populari, chì puderanu delineà e labbra chjaramente è mette in risaltu a pienezza di e labbra.

Avete qualchì quistione nantu à i rossetti è i baume à labbra?Benvenuti à lascià un missaghju nant'à u nostru situ web.
Pudete ancu cuntattateci per mezu di e seguenti informazioni di cuntattu.
Facemu una trasmissione in diretta nantu à YouTube ogni settimana.Pudete abbonate u nostru contu youtube, interagisce cù u nostru ancora è fà dumande, è lasciate un missaghju in a sala di trasmissione in diretta.

Canale Youtube:https://www.youtube.com/@YOYOCOSMETICMACHINE
E-mail: sales05@genie-mail.net
Whatsapp:86 13482060127


Tempu di Postu: Dec-06-2022