Novu Arrivatu: U Sistema Robotu Sorge in a Produzione di Polvere Compacta

Sapete cumu fà u polveru compactu?GIENICOS vi fa sapè, ùn mancate micca i seguenti passi:

5 Passi

Passu 1:Imbulighjate l'ingredienti in un tank SUS.ChjamemuMixer à poudre à haute vitesse, avemu 50L, 100L è 200L cum'è opzione.

Passu 2: Pulverizing the powder ingredients after mixing, to remove the oil pot.ChjamemuPulverizzatore in polvere, hè di pruduce polvere compacta di alta qualità.

Passu 3: Sifting the powder.ChjamemuVagliatura di polvere di vibrazione, hè aiutu per perdiri u polveru prima di pressu chì migliurà assai i risultati di pressa.

Passu 4:Presse a polvera pronta mischiata in una padella d'aluminiu / padella di stagno / padella SUS.ChjamemuMacchina di pressa di polvere cosmetica, avemu manuale, semiatuo è automaticu comu ozzione.

Passu 5: Assemblate u polveru pressatu in un casu di polvera, alcuni sò plastichi, alcuni sò magnetici di cartone.Avemu bisognu di applicà a cola in un casu di polvere di plastica, allora l'incollatrice serà necessaria.ChjamemuMacchina per incollare i casi in polvere.

Allora, assembleremu u pad in polvere, film plasticu, spazzola è applicà l'etichetta, stampemu a data cù una stampante di codice d'inchiostro, imballemu in u cartone per vende in u mercatu.Tuttu u prucessu cumpletu.

Oghje In questu articulu, vulemu sparte più nantu à a pressa.GIENICOS hà sviluppatu una nova macchina di stampa - Automatica - Servo Type cù Robot System per a carica di padelle / godets.Dopu 11 mesi di teste in situ, simu fieri di ricumandà tutti per questa macchina NEW ARRIVAL.

Novu Arrivatu

 

U megliuMacchina automatica di pressa di polveri cosmetichi di tipo rotativusupera l'insufficienza di parechji feedback di i clienti, cum'è: bloccu di discu, alimentazione in polvere irregolare, bloccu di alimentazione di panne d'aluminiu, etc.

Abb Robot

Eccu u video per a vostra verificazione:

GIENICOSmigliurà ancu u gradu d'automatizazione per salvà u travagliu 1, ABB Robot implica in a produzzione per dà a pussibilità chì i pani d'aluminiu sò rilevati da visuale è pigliati da l'ABB Robot Arm.Per più dettagli, per piacè stà in u nostru canale.U video sanu venerà assai prestu.Accoltamu ancu tutti l'amichi in casa o in l'esteru venenu à visità noi è pruvà a macchina in situ prima di fà l'ordine.Travagliemu inseme per i migliori prudutti di polveri compacti.

Per piacè cuntattateci attraversu i dettagli sottu.

E-mail:sales05@genie-mail.net

Site web: www.gienicos.com

Whatsapp: 86 13482060127


Tempu di Postu: Feb-08-2023