Cumu sceglite e macchine di rossetto?

Cù u sviluppu di i tempi è a migliione di a cuscenza estetica di a ghjente, ci sò più è più tippi di rossetti, alcuni cù diversi sculture nantu à a superficia, incisi cù LOGO, è certi cù una strata di polvera d'oru brillanti.Umacchina di rossettodi GIENICOS implica ogni passu di a produzzione di lipstick, chì ponu risponde à i bisogni di lipstick customizati.

icoDiversi lipsticks necessitanu diversi muffa per currispondenu.

1. Metal Mold hà una linea di articulazione di cintura, è una linea di articulazione media
2. A mità di silicone, bullet hè furmatu da muffa di silicone, è capace di stampà u logu nantu à u rossetto, a tazza hè furmata da un muffa d'aluminiu (vita: 30-200 volte) circa 0,9 USD/pc
3. Silicone Full, u rossetto sanu hè furmatu da un muffa di silicone, dispunibule per stampà u logu è senza alcuna superficia di linea cumuna hè perfetta, hè un rossetto d'alta qualità per u mercatu di punta.

nutizie

icoU prucessu di pruduzzione di lipstick include a trasfurmazioni di materia prima, riempimentu, rinfriscà è furmendu, capping, labelling and sealing, etc. A mappa mentale seguente mostra chjaramente tuttu u prucessu.
È Gienicos hè un fabricatore specializatu in a pruduzzione è u disignu di machini di maquillaje.U supportu tecnicu pò esse furnitu per ogni ligame di produzzione di lipstick.

nutizie

icoCirca cumu sceglie una macchina di rossetto, cumu sceglie una macchina di maquillaje, pudete abbonate u nostru youtube.
Cosmetic Machine Queen YOYO trasmetterà è registrerà per voi ogni settimana.

icoSè vo avete qualchissia dumande nantu à u prucessu di produzzione di cusmetichi è maquillaje, pudete cuntattateci.
Pudemu sustene risposte in linea, videoconferenze è altri metudi di cumunicazione.

icoPudemu secondu l'imballu, a dimensione, a forma, a pruduzzioni è i requisiti di automatizazione furniti da i clienti.Fornite à i clienti i suluzioni è i citazioni più ragiunate.Aiutate i clienti à riduce i costi di produzzione è aumentà u costu di produzzione di cosmetichi.


Tempu di Postu: Dec-06-2022