ELF LIPGLOSS 12 Nozzles Lipgloss Filling Line Filling Capping Machine Installed Successivamente In GIENICOS

Semu piacè di annunzià a cummissione è a prova di successu di i nostrinova linea di pruduzzione di lip gloss chì hè per u pruduttu ELF.

Installatu cù successu in GIENICOS2

Dopu settimane di pianificazione, installazione è debugging attenti, simu orgogliosi di dì chì a linea di produzzione hè avà cumplettamente operativa è pruduce prudutti di lucidalabbra di alta qualità.

A linea di produzzione di lip gloss hè custituita da parechji cumpunenti chjave, cumprese una macchina di riempimentu di 12 ugelli, una macchina di classificazione è carica di asciugamani, una macchina di tappatura è una macchina di demolding.Durante u prucessu di messa in cumissioni, avemu testatu currettamente ognuna di sti cumpunenti per assicurà chì funzionanu à livelli ottimali è travagliendu inseme senza saldatura.

Avemu ancu realizatu teste estensive nantu à i parametri di a linea di produzzione, cumprese a velocità di riempimentu, a precisione di riempimentu è u risultatu di capping.Queste teste ci anu aiutatu à sintonizà i nostri prucessi di produzzione è ottimisà a nostra pruduzzioni, assicurendu chì simu capaci di scuntrà i nostri obiettivi di produzzione mantenendu i più alti standard di qualità di u produttu.

Per mantene u successu di a nostra nova linea di produzzione, avemu stabilitu un sistema cumpletu di gestione di a qualità è implementatu programmi di mantenimentu regulare è ispezione.A nostra squadra hè pienamente impegnata à furnisce i migliori prudutti di lucidali di labbra pussibule à i nostri clienti, è simu cunfidenti chì a nostra nova linea di produzzione hà da ghjucà un rolu chjave in ghjunghje stu scopu.

Installatu cù successu in GIENICOS3

Tutti sapemu buttiglia quatratu sempre succede u risicu di over-tightening u capu, chì rende difficiule à cuntrullà u torque è capping tempu.Avemu cunsideratu currettamente u disignu di a nostra macchina per superà sta carenza.È avemu fattu!

In più di ciò chì sopra, demu l'aghjurnamentu per u sistema di classificazione è carica di i wipers.U vassou di carica doppia assicura l'alimentazione stabile è minimi l'errore durante a produzzione.GIENICOSùn ferma mai l'innuvazione!

Grazie à a nostra squadra di travagliu duru per a so dedicazione è impegnu à stu prughjettu, è à i nostri clienti per u so sustegnu cuntinuatu.Aspittemu di furnisce i prudutti di lip gloss d'alta qualità chì rispondenu è superanu e vostre aspettative.

Top of Form

Partaremu u video di a nova linea di produzzione assai prestu, fate assai attenzione à u nostru situ ufficiale o à u nostru canale YouTube@YOYOCOSMETICMACHINE

Eccu alcuni altri prughjetti chì avemu fattu per a macchina di riempimentu è tappatura di ugelli 12 à alta velocità, funziona cù mascara, bastone di correttore, video cum'è quì sottu:

Qualchese dumande, per piacè scriviteci attraversu u cuntattu sottu:

Mailto:Sales05@genie-mail.net

Whatsapp: 0086-13482060127

Web: www.gienicos.com


Tempu di post: 31-mar-2023