Cosmoprof Worldwide Bologna 2023 hè in piena corsa.

U 16 di marzu, u Salone di Bellezza Cosmoprof Worldwide Bologna 2023 hà iniziatu.A mostra di bellezza durà finu à u 20 di ghjennaghju, chì copre l'ultimi prudutti cusmetichi, cuntenituri di imballaggi, machini cosmetichi, è tendenza di maquillaje, etc.

1

Cosmoprof Worldwide Bologna 2023 mostra l'ultimi avanzamenti in l'equipaggiu, i macchinari è i sistemi d'automatizazione per l'industria cosmetica, dendu una opportunità senza precedenti per i prufessiunali cum'è voi per cunnetta cù i capi di l'industria è scopre tecnulugie, prudutti è servizii di punta.

Cum'è u principale fabricatore di Macchine per Makeup Cosmetic Dapoi u 2011, GIENICOS tene un stand quì cù a nostra nova tecnulugia.Macchina di Riempimentu Rotary per Lipgloss.

Ùn mancate micca a strada, simu in: Hall 20, A2

2

U nostru Direttore Generale è u Manager di l'Ingenieria Mr.Alex anticipa u spettaculu, ci hà rispostu chì era un grande piacè di scuntrà vi ragazzi quì, vechji amici è novi amichi.Hà introduttu i nostri prudutti principali, a nostra storia è u nostru serviziu in dettagliu, spergu chì pudemu stabilisce una nave di cooperazione à longu andà in un futuru vicinu.Siccomu u spettaculu ùn hè micca abbastanza per cunnosce l'altri, accoltamu veramente a vostra visita in Cina è mantenemu in cuntattu per mail / telefonu!

Eccu più foto di umacchina rotativa di riempimentumostra quì:

3

JR-01 mascara / lipgloss macchina di riempimentu è capping.Hè vendita calda.U mudellu di novu cuncepitu adopta un sistema di servocontrollu cumpletu, faciule d'operare è fà l'aghjustamentu.Una larga gamma di riempimentu permette à a macchina di fà lipgloss, mascara, prudutti di fondu liquidu, ecc rimpiazzendu alcuni ricambi extra.

Prima.Pò esse pulitu cumpletamente in 3 minuti per salvà u costu di u travagliu durante a produzzione.

Dopu, cambiate diverse spare in 5 minuti per ottene un volumu di riempimentu diversu: 1-20ML, 20-50ML.

Infine, u sistema di riempimentu servo cù ugello lift up-down, ottene a funzione di riempimentu in fondu per evità bolle durante u riempimentu.

A nostra squadra hè pronta à accoglievi àCosmoprof Worldwide Bolognaè di prisentà à voi u modu protopicu di l'equipaggiu di bellezza!

Grazie per leghje stu articulu.

Qualchese dumanda, per piacè cuntattateci attraversu i dettagli sottu.

E-mail:sales05@genie-mail.net

Site web: www.gienicos.com

Whatsapp: 86 13482060127


Tempu di Postu: 17-Mar-2023